شرایط فروش لیزینگی
نوشته شده توسط : احمدی

در چند سال گذشته در کشور فروش لیزینگی خودرو در تمام زمینه ها به خصوص ماشین آلات سنگین گسترش پیدا کرده و علاوه بر شرکت های خودروساز داخلی شرکت های وارد کننده خودرو نیز محصولات خود را با شرایط ویژه ای عرضه بازار حمل و نقل می کنند.
امروزه فروش لیزینگی کامیون یکی از گسترده ترین و پرطرفدار ترین روشهای خرید و فروش می باشد که بیش از چند شرکت خودروساز مطرح کشور در این زمینه فعالیت مستمری داشته و این روش به دلیل خرید خودرو مورد نیاز بدون پرداخت کامل باعث شده بسیاری از خریداران فروش لیزینگی را برای خرید کامیون مورد نظر خود انتخاب کنند.

فروش اقساطی کامیون 

شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی فروش اقساطی کامیون برای متقاضیان افزایش قدرت خرید، کاهش فشار نقدینگی و امکان آینده بهتر در حال را در برداشته و رشد اقتصادی را در زمینه صنعت خودرو برای کشور را ایجاد می کند.
در این راستا هر ساله خودروسازان هرکدام در زمان های خاص خودشان، شروع به فروش محصولات خود با شرایط فروش لیزینگی می کنند و این شرایط فروش اقساطی کامیون بسته به فروش کارخانه تولید کننده متفاوت می باشد.
این روش در زمانی که بودجه تان کافی نیست و به دنبال یک خودرو مناسب با کیفیت خوب می باشید بسیار کارآمد و مناسب می باشد. ما به شما توصیه می کنیم در این زمان به شرکت های معتبر لیزینگ خودرو مراجعه کنید تا بتوانید کامیون مورد نظر خود را با شرایط ویژه و به صورت اقساطی خریداری کنید.
برای اطلاع از زمان فروش لیزینگی کامیون مورد نظر خود با برند های نام آشنای دنیا نظیر فاو، اسکانیا، ایسوزو ، رنو، جک، آمیکو، هیوندای، ایوکو، ولوو، فوتون و .... میتوانید از طریق وبسایت تراکس از شرایط و خدمات این طرح که به مشتریان خود رائه می کنند را مشاهده فرمایید.

 

برای اطلاع از شرایط فروش لیزینگی با کارشناسان وبسایت در تماس باشید و یا به صفحه فروش لیزینگی مورد نظر خود مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: کشنده فاو , کشنده فاو جفت محور , کامیون فاو , فروش اقساطی کشنده فاو , کشنده فاو اقساطی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: